ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ ІІ ЕТАПУ
ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ВІДБІРКОВИХ ЗМАГАНЬ ІСРС СЕЗОНУ 2020/2021
13 ЛЮТОГО 2021 р.
1. Змагання пройдуть за класичними правилами ІСРС , згідно яких кожна команда збирається у повному складі в і отримує один комп’ютер, в «адаптивному» організаційному форматі.
З урахуванням карантинних обмежень «адаптивний» формат передбачає мінімізацію переїздів команд за рахунок організації в кожному регіоні необхідної кількості локацій, які поділяються на два типи: «спільні» та «відокремлені». Ініціювати створення локацій може як регіональний координатор, так і координатори І етапу або тренери окремих команд, за узгодженням з регіональним координатором. Локації можуть організовуватись у будь-яких приміщеннях, починаючі від ЗВО (не обов’язково базових ЗВО AUCP) та ІТ-компаній (наприклад, в яких працюють учасники змагань, або які традиційно підтримують AUCPC), закінчуючи квартирами учасників змагань.
2. До категорії «спільних» відносяться локації, в яких збирається не менше 3-х команд не менше ніж з 2-х ЗВО (шкіл). Організатори спільних локацій мають узгодити її статус з регіональним координатором і забезпечити актуальні санітарно-епідеміологічні вимоги до проведення навчальних занять. Зокрема, кожна команда має бути забезпечена масками (по 2 на учасника) , антисептичними засобами та робочим простором не меншим за 15 м. кв. з чотирма відокремленими робочими місцями (бажано за різними столами), одне з яких обладнано комп’ютером. Для контролю за виконанням правил змагань та карантинних вимог (масковий режим, соціальна відстань) на кожні три команди має бути виділений окремий спостерігач (наприклад з числа студентів-волонтерів). Спільна локація з мінімальною кількістю команд повинна мати не менш за два спостерігача з двох різних ЗВО.
3. Ініціатором створення відокремленої локації може бути тренер команди або узгоджений з регіональним координатором спостерігач, який має забезпечити виконання карантинних обмежень, а також поточний і пост-прокторінг процесу змагань. Зокрема, запис процесу виконання завдань під час туру з використанням програмного забезпечення OBS Studio (відеоінструкція щодо скачування, встановлення та налагодження OBS Studio доступна, наприклад, за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=-dUrdk7D5xQ), який включає: захват вхідного аудіо потоку ( мікрофон); захват екрана комп’ютера команди; захват відео (веб-камера ноутбука або камера, спрямована на особу, що сидить за комп’ютером). Крім того, у «відокремленій» локації має бути встановлена зовнішня камера (наприклад, смартфон або камера додаткового ноутбуку) для трансляції потокового відео в Інтернет і надання можливості періодичного спостереження за ходом змагань регіональним координатором та представниками журі 2-го етапу.
Для «сертифікації» відокремленої локації її організатор має не пізніше 5-го лютого надіслати регіональному координатору: фото учасників команди (команд локації) для їх ідентифікації під час змагань; записані за допомогою OBS Studio та зовнішньої камери 3-5-ти хвилинні тестові ролики для «сертифікації» обладнання робочого місця та якості забезпечуваного відеоспостереження (ракурс, повнота охвату робочого місця видимим полем зору камери, освітленість і т. ін), а також для набуття командною відповідних навичок організації відеоспостереження та запису; загальні дані про локацію: вид приміщення (квартира, ЗВО, ІТ-хаб, ІТ-компанія, і т. ін.), площа робочого простору та перелік команд, які будуть брати участь в цій локації (якщо їх буде більше одної). Обов’язковою умовою «сертифікації» відокремленої локації є участь її команди (команд) в пробному турі з виконанням всіх вимог основного туру і надісланням регіональним координаторам роликів з записом пробного туру (або посилань на них).
На пробному турі та в день основного туру за 10 хвилин до початку змагань команди відокремлених локацій мають запустити відеозапис. Члени команд мають представитись і показати на веб-камери свої студентські квитки, на яких має бути чітко видно імена, прізвища та назву ЗВО. Протягом туру запис має виконуватись без зупинок і пауз. У разі виникнення паузи в запису спостерігач відокремленої локації має негайно сповістити про це регіонального координатора та організувати на час поновлення запису трансляцію ситуації через зовнішню веб-камеру. Доступ до записи прокторінгу має бути наданий журі не пізніше ніж через 30 хвилин після закінчення змагань.
Будь яке порушення правил змагань або санітарних норм під час проведення змагань призведе до дискваліфікації команди.
УВАГА!
Всі команди-учасниці ІІ етапу мають здійснити реєстрацію у відповідних регіональних координаторів ІІ етапу з визначенням локації, на якій вони планують взяти участь у змаганнях.
Пробний тур має пройти не пізніше 6 лютого з обов’язковою участю всіх команд відокремлених локацій з метою набуття учасниками і організаторами досвіду проведення як самих змагань, так і їх пост-прокторінгу.
Регіональні базові ЗВО ІІ етапу не зобов’язані забезпечити прийом шкільних команд але мають сприяти створенню локацій безпосередньо у школах або у ЗВО, готових прийняти шкільні команди.